Like This Blog

Sunday, December 4, 2011

Cuti-cuti Malaysia (2)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua , 


Okay , haritu aku kata nak upload gambar holiday aku kan ? okay nie diaaaa . Tapi aku malas nak upload banyak2 , so siket2 jaa . Hoho


Okay , tahu tak atas tu sapa ? ya itu mama saya , hoho 

Yow , ini saya . haha , hudoh kan ? Okay takpa redha ja :|
Woooo , tu Hensemnyaa aku ! Adik dan abang aku tu , haha stai jugak :D

Nie adik aku , Arbaina dan auliana :)
Nie sapa ?! okay nie abang aku , haha , stai kan ?

Nie mak aku dengan adik aku , hoho


Sepetnyaa aku , okey tapi comel lah :D


Nie adik aku jugak , pease yow  !

Hihi ;D

Supermannnn !

Mama dan Papaku . hehe :D


Okay . blur pun blur lah

(y)

Sepupu aku dari KL :)

Family <3

.Adik sayaa :P


0 comments:

Recommend

Gruppled - Help Select